Ariadne auf Naxos

Sobre la producció

La cerimònia de la confusió

Ariadne auf Naxos segurament mai no entraria en la categoria de comèdia d’embolic, però sí que es pot considerar una òpera en la qual es produeix una confusió deliberada i constant.

Mira la història complerta

Article

Viena 1900: una ciutat amb atributs... i semàfors

Carlos Calderón UrreiztietaDoctor en Humanitats i divulgador musical

Doncs no..., no l’havia llegida (i encara no l’he enllestida...), vull dir la immensa novel·la que és Der Mann ohne Eigenschaften (L’home sense atributs) de l’austríac Robert Musil.

Sobre l'obra

Una síntesi valenta entre tradició i modernitat

L’home més ric de Viena ha organitzat una vetllada especial a casa seva; abans que la nit conclogui amb un espectacle de pirotècnia, al saló s’hi representaran dues obres: una peça humorística de l’estil commedia dell’arte i Ariadne a

En escena

En escena

Ariadne auf Naxos és, en certa manera, una òpera sense protagonistes clars: per entendre el seu desenvolupament i la seva intenció ens resulten tan importants papers secundaris com les tres nimfes que acompanyen Ariadne a la seva presó de

Moments musicals clau

Els moments musicals clau d' 'Ariadne auf Naxos'

Òpera, Ariadne

“Ein schönes war”