En grup i amb l'acompanyament i la guia del professorat, s'assisteix a l’assaig pregeneral o general d’una òpera de la temporada que es representa a la Sala Gran del Teatre. Es passen totes les escenes i tots els actes, tal com s’oferirà al públic a les funcions programades. Per tal que els alumnes puguin gaudir i treure el màxim profit d’aquesta activitat, cal que els centres facin una preparació prèvia de l’obra i una valoració posterior.

Eugene Onegin Promo Mercè

A qui va adreçada?

Batxillerat, Escoles i Conservatoris de Música i Dansa.

Durada

En funció del títol escollit (en general unes tres hores). Les òperes s'ofereixen en la seva llengua original i sobretitulat en català.

Dates i preus

Obres i calendari a determinar.

Activitat gratuïta

Reserves

A partir del 4 de setembre de 2023, cada escola només podrà reservar places per a un únic grup de 20 alumnes com a màxim i per a un únic assaig general a través de laCultivadora (www.lacultivadora.cat).
Per cada 10 alumnes, es disposarà d'una entrada per a professorat acompanyant.