Funcions d'òpera, concert i dansa

El Gran Teatre del Liceu ofereix als alumnes d’educació secundària, cicles formatius, batxillerat i als alumnes dels conservatoris, la possibilitat d’assistir la possibilitat d’assistir, en grup i acompanyats del professorat, a una selecció d’òperes, ballets i concerts simfònics de la temporada 2020/21.

Aquesta temporada recomanem tres títols d’òpera: La Traviata de G. Verdi, Les contes d’Hofmann de J.Offenbach, Otello de G. Verdi  i un concert simfònic, La consagració de Stravinsky: Els tres ballets russos.

Novetat! Els centres interessats en algun d’aquests títols, podran gaudir d’un acompanyament del Liceu per preparar prèviament l’obra amb els seus alumnes.

Consulta AQUÍ la programació completa de la temporada.

La traviata (© A. Bofill)

Condicions

• Les localitats seran a zona 4 o superior, fet que assegura una visibilitat excel·lent.
  • Assistència en grups mínim 10 estudiants.
  • Política d’acompanyants: es regeix per la normativa d’organització i gestió de centres del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
  • Fins a 35 anys.
  • Preu 30€.

Si esteu interessats en reservar, contacteu amb LiceuAprèn.