Reserves i pagament

Reserva directa de localitats (sense sorteig)

DESCARREGA'T el programa de la Temporada 2020/21

A partir de l’1 de setembre a les 9 del matí les escoles podran reservar directament per internet mitjançant el web del Consell d'Innovació Pedagògica (PAE) per a les sessions escolars dels espectacles: Conte de Nadal de Charles Dickens, Els músics de Bremen, El monstre al laberint, La petita Flauta Màgica, IT Dansa, La Barcarola i també les activitats educatives: Visites guiades al Liceu, L'òpera: una emoció, Assajos generals i Què es fa en un teatre d’òpera?

Preus espectacles
Espectacle del Petit Liceu 8€
El conte de Nadal de Charles Dickens 8€
El conte de Nadal de Charles Dickens + taller de dibuix amb sorra 15€
El monstre al laberint 10€

Preus activitats educatives
Visites guiades al Liceu 125 € (màxim 30 alumnes)
L'òpera: una emoció 5 € (per alumne/a)
Què es fa en un teatre d’òpera? 150€ per grup

Continuem amb l’oferiment d’assistir a Funcions d’Òpera, Concert i Dansa al Gran Teatre del Liceu, amb unes condicions avantatjoses, dins de la programació estable de la temporada 2020-21, especialment indicada per l‘alumnat d’Educació Secundària, Batxillerat, Cicles formatius, Conservatoris i Escoles de música i dansa.

Preus de les localitats 30€ (per alumne/a).

Reserves exclusivament a través del correu liceuapren@liceubarcelona.cat

Forma de pagament

En les reserves només s'ha d'indicar el nombre d'alumnes (no s'ha d'incloure el professorat). Per cada 15 alumnes es disposarà (excepte en casos especials) d'una entrada gratuïta per al professorat acompanyant.

Es podran reservar lliurement el nombre de places que es desitgi. En les setmanes immediatament anteriors a l'estrena dels espectacles, les reserves de les entrades que quedin disponibles es podran fer directament per telèfon trucant al 93 485 99 23.

Pagament
Un cop feta la reserva, a partir de setembre, es disposarà d'un termini d'un mes per efectuar el pagament mitjançant un ingrés a nom de "Fundació Gran Teatre del Liceu" al compte ES97 2100 4767 4802 0000 4250 de "La Caixa", indicant, sobretot, en primer lloc el número de reserva i després el nom de l'escola.

Reemborsament de les localitats
Qualsevol canvi en el nombre de localitats reservades haurà de ser consultat prèviament al Servei Educatiu. Les entrades no es canviaran ni es reemborsaran. La cancel·lació de l'espectacle serà l'única causa admissible per a la devolució de l'import de les localitats