Una òpera per aprendre a estimar l'òpera

Rossini és un dels grans compositors de tots els temps. La seva llegendària facilitat per compondre i el seu geni creatiu no tenen parangó. Diu la llegenda que, tot sent una celebritat, en sentir Norma de Vincenzo Bellini, va deixar d’escriure música.

Amb la voluntat d’acostar la figura i l’obra de Rossini a tots els públics, el Gran Teatre del Liceu ha confeccionat un espectacle en què s’explica la història de dos joves, el Ross i la Isabella, els quals, en un viatge d’amistat i de descoberta, s’endinsaran en un món fascinant que els portarà fins a les òperes del geni de Pesaro.

Amb la col·laboració de:

Fundació "la Caixa"

fundació ferrer salat
Fundació Conservatori Liceu
Fundació Bosch Aymerich
Logo Bon Preu
Logo Gasol Foundation

En el marc de la col·laboració entre el Gran Teatre del Liceu, la Fundació Ferrer-Salat i la Fundació Conservatori Liceu, amb l’objectiu d’impulsar la participació de joves músics i creadors provinents del Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu.

Recomanat a partir de 6 anys.

Per preparar l'espectacle

Il·luminació
Marc Salicrú
Vídeo artista
Joan Rodón i Emilio Valenzuela (dLux.pro)
Il·lustracions
Coaner Codina
Producció
Gran Teatre del Liceu

Repartiment

ROSSINI
ROSS
ISABELLA
CENERENTOLA
FIORELLO
BASILI
GUILLEM
Ensemble Conservatori Liceu
Scarlett Michelle Martínez (violí), Olivia Cortese (violí), Marina Prat (viola), Ariadna Besalduch (violoncel), José Miguel Román (contrabaix), Júlia Vizcaino (flauta), Clara Soler (clarinet), Marc Anguera (trompa)

gener 2024

Diumenge 14 de gener a les 11h tindrà lloc una funció amiga per a persones amb dèficit d’atenció i/o autisme amb el suport d’Aena.

Logo Aena 2023 CAT

Funcions escolars

gener 2024

Reserva les funcions escolars a:

laCultivadora