Subscriber advantages

Liceu subscribers enjoy a number of advantages

Subscriber service
 

+34 93 485 99 13

info@liceubarcelona.cat

From Monday to Friday from 10 am to 6 pm

On-site service at the box office and in the auditorium during the performances

avantatges abonats

Subscriber advantages

Change the show or the day of the performance

Just like last season, you will be able to change the shows in your season ticket without any restrictions.

Free Seat

Put your seat on sale until 24 hours before the performance at any price you wish (although that price cannot exceed the general price of the zone and performance). 

Payment in four instalments

Payment in four instalments without a surcharge (1/7/23, 1/9/23, 1/11/23 and 1/1/24). 

Special Discounts

Season ticket discounts of 20%, 18%, 15% and 10% (depending on the number of performances).

• 20% discount on the purchase of additional seats.  

• Discounts on the catering service during intermissions.  
Advance Booking

• Discounts at several car parks near the Liceu (on sale at the Liceu box office and in the auditorium). 
More info

• Discounts at other cultural facilities. During the season, we will inform you of all the discounts available for season ticket holders.  

Preferal Attention

• Priority in the purchase of tickets before the general public.

• Personalised advice by telephone and at the box office for online changes in performance.

• Attendance at the launch of the new season.  

• Attendance at dress rehearsals of some of the season's operas.

• NEW! Preferential free access to all the lectures and encounters with artists organised by the theatre as part of the Liceu de les Arts.  

• NEW! Priority in the purchase of products from the online shop

• NEW! Possibility of access to a drink after each premiere with the singers and the theatre's artistic team in the Hall of Mirrors. Capacity is limited.  

• Gran Teatre del Liceu season ticket holder card, also available digitally in the Personal Area.  

• Delivery to your home address of the season programme designed by the season's visual artist as part of the Liceu of the Arts.

• Personalised contact with the Season Ticket Holder Services Department by telephone on (+34) 93 485 99 13 and by e-mail at info@liceubarcelona.cat (Monday to Friday from 10 am to 6 pm), in person at the box office and in the auditorium during performances.  

Detailed information on how to access the different activities can be found on liceu.cat and in the informative e-mails that are regularly sent to all season ticket holders.  

LCLUB members

• Card proving seniority.

• Priority access to all activities, gatherings and rehearsals.

• Liceu between Generations: We offer LCLUB members the chance to pass on their longstanding love of opera to new generations at a single price of €35.

Detailed information on how to access the different activities can be found on our web site and in the informative e-mails that are regularly sent to all season ticket holders.  

preguntes freqüents

FAQs

Com accedeixo al Teatre?

Podeu accedir a les funcions que inclou el vostre abonament amb la targeta física o amb la targeta digital (la podeu descarregar a través de la Zona personal). Ambdós formats poden conviure al llarg de la temporada i tenen la mateixa funcionalitat.

També podeu imprimir les entrades a través de la Zona personal. En aquest cas, les targetes física i digital quedaran invalidades i haureu d’accedir amb les entrades descarregades.

Si heu fet un canvi funció, haureu d’accedir amb l’entrada descarregada.

Què faig si no tinc la targeta física que m’acredita com a abonat?

Per accedir al Teatre, podreu fer-ho amb la targeta digital o descarregar l’entrada per aquell dia a través de la vostra Zona personal.

Zona personal

Si no teniu la targeta física i voleu demanar un duplicat, podreu fer-ho a través de la nostra web o a la mateixa taquilla. Aquest servei té un cost de 10€ per targeta i la rebreu al vostre domicili en el termini d’un mes i mig des de la data que es demana.

Sol·licitar duplicat

Quan seré abonat LClub?

La distinció LClub, s’obté quan fa més de vint anys que sou abonats del Liceu de forma ininterrompuda.

Aquests abonats gaudiran d’avantatges exclusius els qual s’aniran informant durant la temporada artística.

Conèixer la Zona personal

El vostre espai personal us permetrà consultar i gestionar qualsevol canvi, alliberació, compra d’entrades així com també descarregar les entrades o canvis efectuats.

Hi trobareu diferenciades 3 parts:

  • Zona d’abonaments: us permetrà veure el detall dels vostres abonaments (les funcions incloses, horaris,...), així com també fer canviar, imprimir, alliberar els vostres espectacles.
  • Compres: podreu descarregar tant les entrades comprades com els canvis de funció. Si teniu un xec regal podreu descarregar-lo.
  • Dades personals: us permetrà canviar dades personals (excepte el nom i cognoms), així com també modificar les condicions de contractació (RGPD).

Zona Personal

Com puc accedir a la Zona personal?

 

  • Introduïu el vostre correu electrònic
  • Si no recordeu la contrasenya, podeu clicar a Recupera
  • Rebreu un correu on podreu posar la contrasenya que desitgeu

Zona personal

Puc comprar més entrades fora de l’abonament amb descompte?

Sí, disposeu d’un 15% de descompte en la compra de localitats addicionals d’òpera i d’un 25% en la compra de localitats addicionals de concerts simfònics, recitals i espectacles de dansa.

Tinc funció del meu abonament però vull veure un altre repartiment o canviar per una altra funció

Com a abonat disposeu de diferents opcions per tal d’adaptar l’abonament a les vostres necessitats o gustos:

podeu fer el canvi per un altre dia del mateix espectacle (disponible fins 24h abans de la data de la funció) o canviar-la per un altre espectacle (fins 1 setmana abans de la data de la funció).

Si teniu dos abonaments, caldrà fer la gestió de canvi individualment, és a dir, primer el canvi d’un abonament i després d’un altre.

Zona personal

Puc posar una entrada a la venda?

Si és una entrada dins de l’abonament, podreu posar a la venda les localitats que no podeu gaudir a través del servei de Butaca Lliure fins 24h abans de la data de la funció accedint a la Zona personal.

En aquelles funcions en què allibereu la butaca, i el Teatre l’hagi pogut vendre, rebreu un correu electrònic on s’informarà que ha estat venuda i se’n reemborsarà el 50% del preu, descomptant l’IVA i les despeses de gestió en el compte corrent amb el qual pagueu l’abonament, com a màxim un mes després que aquell espectacle hagi finalitzat.

En el cas que no s’hagi venut, podreu recuperar la localitat fins 1 hora abans de l’inici de la funció.

En el procés d’alliberació, haureu de posar el preu que voleu que es vengui aquella entrada, tenint en compte que el màxim és el preu de la tarifa general.

Si és una entrada fora de l’abonament, en aquest cas, no podrà ser canviada ni anul·lada.

Aquestes gestions es faran a través de la meva Zona personal.

Zona personal

Com puc donar l'entrada a algú si jo no puc venir?

Si voleu regalar l’entrada a algú, podeu descarregar l’entrada a través de la Zona personal i fer-li arribar en format pdf o format digital.

Zona personal

He reimprès l’entrada del meu abonament però no la trobo. Com la puc recuperar?

L’entrada la tindreu disponible a la meva Zona personal a l’apartat de “Compres” just a sota de la Zona d’abonaments.

Zona personal

Com puc arribar al Teatre?

Si veniu amb cotxe podreu aparcar a alguns dels pàrquings més propers al Teatre, i amb preus especials pels abonats:

  • Pàrquings Saba (Plaça Catalunya, Francesc Cambó, Catedral i Plaça dels Àngels). Compra i més informació al Teatre. 
    Promoció Liceu Pàrquings SABA
  • Carrer Hospital. Compra i més informació al mateix pàrking.
  • La Gardunya. Compra i més informació al mateix pàrking.

Si veniu amb transport públic, els mitjans de transport que em deixen més a prop són:

  • Bus V13 i 59
  • Metro Línia 3 (Liceu)
  • Bicing Estació 55 – La Rambla, 80

Puc assistir a un assaig?

Els assajos generals acostumen a ser tancats al públic, però en alguna ocasió s’obren als abonats i altres col·lectius interns del Teatre. En aquest cas rebreu un correu electrònic (uns dies abans de la data) amb el procés a seguir per tal d’adquirir la vostra entrada.