Descobriu els projectes del Liceu i associeu-vos-hi. La vostra col·laboració és decisiva per al seu desenvolupament i projecció en el temps.

Gràcies a vosaltres oferim una programació artística de qualitat, fem l'òpera més accessible, arribem a tota la societat i a la comunitat educativa, invertim en noves tecnologies i en les instal·lacions del Liceu.

Projectes - Liceu Under 35

Liceu Under 35

Amb la voluntat de promoure la cultura i atreure al públic més jove, el Liceu desenvolupa el Programa LiceUnder35 destinat a menors de 35 anys. Vincular-se a aquest programa és una aposta per adaptar-se a les necessitats del públic del futur amb una mirada innovadora i oberta.

Liceu Under 35

Temporades 2018-2023

• Comunitat LiceUnder35: 17.000 membres.
  • Sessions LiceUnder35: 25.500 assistents.
  • Tarifa Under35: 19.200 assistents.
Projectes - LiceuApropa

LiceuApropa

El LiceuApropa dona resposta a la missió del Teatre de garantir l'accés de persones en situació de vulnerabilitat i fer-los partícips del Liceu. Treballem amb la visió compartida de ser un referent en oferir experiències accessibles i integradores per a tothom.

LiceuApropa

Apropa Cultura
+4.500 localitats
+18.500 localitats

Òpera Comunitària
902 ciutadans del barri del Raval van participar a la primera òpera comunitària: La gata perduda.
72 associacions i organitzacions del barri del Raval han col·laborat amb el projecte.

Audiodescripció
350 persones amb discapacitat visual van gaudir de
11 òperes

Funcions amigues
370 nens amb diversitat funcional gaudeixen de la programació infantil

liceuapren

LiceuAprèn

Amb l’objectiu de seguir consolidant-se com a referència cultural tant pel que fa a l’òpera i altres arts, com a nivell educatiu, el Liceu accepta el repte d’adaptar-se al moment actual innovant en la creació d’espectacles i en l’oferta formativa.

LiceuAprèn

Petit Liceu
56.797 espectadors
. 35.738 (escolar)
. 21.059 (familiar)

Òpera participativa
27 centres educatius
689 alumnes

Liceu als centres
45 centres educatius
3.414 alumnes
29 sessions de formació professors
350 professors implicats

Liceu al territori
107 conferències
4.066 assistents a les conferències
5.326 assistents a les funcions del Liceu

Projectes - Oh!pera

Òh!pera

El projecte Òh!pera neix amb la voluntat de complementar la formació de joves vinculats a la creativitat de la ciutat de Barcelona oferint-los l'oportunitat d'aprendre en un entorn real; una primera experiència professional amb el gènere operístic que compta amb la mentoria i l'acompanyament del Liceu.

Òh!pera

4 funcions d'Òh!pera