Julia Bullock

Soprano
Julia Bullock

Nascuda a St. Louis, Missouri, va entrar al programa de joves artistes de l'Opera Theatre of Saint Louis mentre estava a l'institut. Va seguir la seva formació a l’Eastman School of Music, on va graduar-se.

Al Bard College va realitzar el màster en arts vocals, i es va diplomar a la Julliard School de Nova York. A més, ha col·laborat amb el director Esa-Pekka Salonen a la San Francisco Symphony (2020-22), ha estat artista en residència de la Guildhall School de Londres (2019-20), artista en residència de la San Francisco Symphony (2018-19), i artista en residència al Metropolitan Museum de Nova York.

Entre els seus compromisos recents trobem títols com Doctor Atomic de John Adams a Santa Fe, The Rake’s Progress de Stravinsky a Amsterdam i Aix-en-Provence; The Indian Queen de Purcell a l’English National Opera de Londres, Teatro Real de Madrid i l’òpera de Perm, entre d’altres.

Debuta al Gran Teatre del Liceu.