Avantatges abonats

Els abonats del Liceu gaudeixen de nombrosos avantatges

Atenció a l’abonat
+34 93 485 99 13

[email protected]
De dilluns a divendres de 10 a 18h

Atenció presencial a les taquilles i dins la Sala durant les funcions

avantatges abonats

Avantatges abonats

Canvieu el títol o el dia de funció

Com la temporada passada podreu fer canvis de títols del vostre abonament sense cap limitació (si l’entrada escollida és d’un preu superior, s’haurà d’abonar la diferència). D’aquesta manera, podreu adaptar com millor us convingui l’abonament del Liceu a la vostra agenda i preferències.

  • Canvis de títol: fins a 7 dies abans de la funció.
  • Canvis de funció: fins a 24 hores abans de la funció.

Aquests canvis es podran fer exclusivament a través de la vostra Zona personal a partir del 2 de setembre.

Butaca Lliure. Poseu a la venda la vostra butaca

Si finalment no la podeu fer servir, la podreu posar a la venda al preu que considereu fins a 24 hores abans de la funció.

El preu proposat no podrà superar el preu general de la zona i funció. En cas que es venguin, es reemborsarà el 50% del preu de venda, descomptant l’IVA i les despeses de gestió.

Pagament fraccionat

Pagament fraccionat en quatre quotes sense recàrrec (1/7/24, 1/9/24, 1/11/24 i 1/1/25)

Descomptes especials

Descomptes a l’abonament del 30%, 20%, 18%, 15% i 10% (segons abonament).

Descompte del 15% en la compra de localitats addicionals d’òpera.

Descompte del 25% en la compra de localitats addicionals de concerts simfònics, recitals i espectacles de dansa.

Descompte en el servei de restauració durant els entreactes.
Reserva prèvia

Descompte en diversos pàrquings propers al Liceu (a la venda a taquilles del Liceu i a Sala).
Més info

Descomptes en altres equipaments culturals. Durant la temporada us anirem comunicant puntualment tots els descomptes disponibles per a abonats.

Atenció preferent

• Prioritat en la compra d’entrades abans que el públic general (durant aquest període no es cobren les despeses de gestió).

• Assessorament personalitzat telefònic i a taquilles per a la realització dels canvis de funció online.

• Possibilitat d’accés a l’acte de presentació de la nova temporada.

• Possibilitat d’accés als assajos generals d’una selecció d’òperes de la temporada.

NOU! Accés preferent i gratuït a totes les conferències i trobades amb artistes organitzades pel Teatre en el marc del Liceu de les Arts.

NOU! Prioritat en la compra de productes de la botiga online.

NOU! Possibilitat d’accés a la copa posterior a cada estrena al Saló dels Miralls amb els cantants i l’equip artístic del Teatre. Aforament limitat.

• Carnet acreditatiu d’abonat del Gran Teatre del Liceu.


També disponible a la vostra Zona personal el carnet d’abonat en format digital que podreu descarregar en el vostre telèfon mòbil. Ambdós formats són vàlids durant la temporada.  

• Enviament al domicili del programa de temporada conceptualitzat per l’artista plàstic de la temporada en el marc del Liceu de les Arts.

• Contacte personalitzat amb el Servei d’atenció a l’abonat, a través del telèfon 93 485 99 13 i del correu electrònic [email protected] (de dilluns a divendres de 10 a 18h), de manera presencial a les taquilles i dins la Sala durant les funcions

Exclusiu abonats LClub (antiguitat de més de 20 anys)

Disposareu d’un carnet acreditatiu disponible en format físic o format digital.  Aquest carnet serà vàlid per poder accedir a les funcions de l’abonament.  Ambdós formats són vàlids durant la temporada.  

Accés prioritari a diverses activitats, trobades i assajos.

Invitacions a una selecció de les estrenes de la temporada (aforament limitat).
 

preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Com accedeixo al Teatre?

Podeu accedir a les funcions que inclou el vostre abonament amb la targeta física o amb la targeta digital (la podeu descarregar a través de la Zona personal). Ambdós formats poden conviure al llarg de la temporada i tenen la mateixa funcionalitat.

També podeu imprimir les entrades a través de la Zona personal. En aquest cas, les targetes física i digital quedaran invalidades i haureu d’accedir amb les entrades descarregades.

Si heu fet un canvi funció, haureu d’accedir amb l’entrada descarregada.

Què faig si no tinc la targeta física que m’acredita com a abonat?

Per accedir al Teatre, podreu fer-ho amb la targeta digital o descarregar l’entrada per aquell dia a través de la vostra Zona personal.

Zona personal

Si no teniu la targeta física i voleu demanar un duplicat, podreu fer-ho a través de la nostra web o a la mateixa taquilla. Aquest servei té un cost de 10€ per targeta i la rebreu al vostre domicili en el termini d’un mes i mig des de la data que es demana.

Sol·licitar duplicat

Quan seré abonat LClub?

La distinció LClub, s’obté quan fa més de vint anys que sou abonats del Liceu de forma ininterrompuda.

Aquests abonats gaudiran d’avantatges exclusius els qual s’aniran informant durant la temporada artística.

Conèixer la Zona personal

El vostre espai personal us permetrà consultar i gestionar qualsevol canvi, alliberació, compra d’entrades així com també descarregar les entrades o canvis efectuats.

Hi trobareu diferenciades 3 parts:

  • Zona d’abonaments: us permetrà veure el detall dels vostres abonaments (les funcions incloses, horaris,...), així com també fer canviar, imprimir, alliberar els vostres espectacles.
  • Compres: podreu descarregar tant les entrades comprades com els canvis de funció. Si teniu un xec regal podreu descarregar-lo.
  • Dades personals: us permetrà canviar dades personals (excepte el nom i cognoms), així com també modificar les condicions de contractació (RGPD).

Zona Personal

Com puc accedir a la Zona personal?

Liceu Zona Personal
  • Introduïu el vostre correu electrònic.
  • Si no recordeu la contrasenya, podeu clicar a Has oblidat la contrasenya?
  • Rebreu un correu on podreu posar la contrasenya que desitgeu.

Zona personal

Puc comprar més entrades fora de l’abonament amb descompte?

Sí, disposeu d’un 15% de descompte en la compra de localitats addicionals d’òpera i d’un 25% en la compra de localitats addicionals de concerts simfònics, recitals i espectacles de dansa.

Tinc funció del meu abonament però vull veure un altre repartiment o canviar per una altra funció

Com a abonat disposeu de diferents opcions per tal d’adaptar l’abonament a les vostres necessitats o gustos:

podeu fer el canvi per un altre dia del mateix espectacle (disponible fins 24h abans de la data de la funció) o canviar-la per un altre espectacle (fins 1 setmana abans de la data de la funció).

Si teniu dos abonaments, caldrà fer la gestió de canvi individualment, és a dir, primer el canvi d’un abonament i després d’un altre.

Zona personal

Puc posar una entrada a la venda?

Si és una entrada dins de l’abonament, podreu posar a la venda les localitats que no podeu gaudir a través del servei de Butaca Lliure fins 24h abans de la data de la funció accedint a la Zona personal.

En aquelles funcions en què allibereu la butaca, i el Teatre l’hagi pogut vendre, rebreu un correu electrònic on s’informarà que ha estat venuda i se’n reemborsarà el 50% del preu, descomptant l’IVA i les despeses de gestió en el compte corrent amb el qual pagueu l’abonament, com a màxim un mes després que aquell espectacle hagi finalitzat.

En el cas que no s’hagi venut, podreu recuperar la localitat fins 1 hora abans de l’inici de la funció.

En el procés d’alliberació, haureu de posar el preu que voleu que es vengui aquella entrada, tenint en compte que el màxim és el preu de la tarifa general.

Si és una entrada fora de l’abonament, en aquest cas, no podrà ser canviada ni anul·lada.

Aquestes gestions es faran a través de la meva Zona personal.

Zona personal

Com puc donar l'entrada a algú si jo no puc venir?

Si voleu regalar l’entrada a algú, podeu descarregar l’entrada a través de la Zona personal i fer-li arribar en format pdf o format digital.

Zona personal

He reimprès l’entrada del meu abonament però no la trobo. Com la puc recuperar?

L’entrada la tindreu disponible a la meva Zona personal a l’apartat de “Compres” just a sota de la Zona d’abonaments.

Zona personal

Com puc arribar al Teatre?

AVÍS. Actualment no es pot circular per La Rambla en sentit mar a causa de l’inici de la segona fase de transformació del passeig. Només poden circular en sentit muntanya el veïnat, busos, taxis i vehicles d'accés a hotels i de distribució urbana de mercaderies (DUM) en l’horari corresponent, entre Colom i la plaça de Catalunya, pel costat del Raval.

Consulta al següent enllaç tota la informació i opcions alternatives.

Tota la informació

Puc assistir a un assaig?

Els assajos generals acostumen a ser tancats al públic, però en alguna ocasió s’obren als abonats i altres col·lectius interns del Teatre. En aquest cas rebreu un correu electrònic (uns dies abans de la data) amb el procés a seguir per tal d’adquirir la vostra entrada.