Nascut a Barcelona i guanyador de diversos premis, l’any 2017 participà al projecte Le Jardin des Voix de William Christie i Les Arts Florissants, i el 2018 formà part del grup de cantants ECHO Rising Star. Inicià la seva formació musical a l’Escolania de Montserrat i a l’Escola de Música de Barcelona en violoncel, piano i cant. Més tard realitzà direcció coral i cant clàssic a l’Escola Superior de Música de Catalunya, per continuar a la prestigiosa Guildhall School de Londres la seva formació de cant. El seu repertori inclou papers com el de comte (Le nozze di Figaro), Mercutio (Roméo et Juliette), Tarquinius (The rape of Lucretia), Kuligin (Kàtia Kabànova), Maximilian (Candide), Polyphemus (Acis and Galatea), Orfeo (L’Orfeo) i Aeneas (Dido and Aeneas).

Debutà al Gran Teatre del Liceu la temporada 2017/18 amb el concert Ensalades. Retaules musicals del Renaixement, i hi ha tornat amb Candide en versió concert (2018/19), Kàtia Kabànova (2018/19), Tosca (2018/19), Diàlegs de Tirant e Carmesina (2019/20) i Don Giovanni (2020/21).