Capçalera la cuina de rossini

La cuina de Rossini

A la Sala Gran

Un viatge fascinant per les òperes de Rossini

Logo Pett Liceu

Rossini és un dels grans compositors de tots els temps. La seva llegendària facilitat per compondre i el seu geni creatiu no tenen parangó.

Diu la llegenda que, tot sent una celebritat, en sentir Norma de Vincenzo Bellini, va deixar d’escriure Música. Amb la voluntat d’acostar la figura i l’obra de Rossini a tots els públics, el Gran Teatre del Liceu ha confeccionat un espectacle en què s’explica la història de dos joves, el Ross i la Isabella, els quals, en un viatge d’amistat i de descoberta, s’endinsaran en un món fascinant que els portarà fins a les òperes del geni de Pesaro.

Durada aproximada
1h 15min

Recomanat
A partir de 6 anys

Un espectacle de:

Logo Liceu Aprèn

Amb el suport de:

Fundació "la Caixa"
Fundació Ferrer Salat Logo Empresa
Fundació Conservatori Liceu

Funcions per a famílies

Tallers familiars. Us oferim l'opció de gaudir d'un taller previ a la funció.

Funcions per a escoles

LaCultivadora

Els centres escolars trobareu tota l'oferta educativa del Gran Teatre del Liceu a la plataforma laCultivadora, des d'on podreu també gestionar les reserves i pagaments.

laCultivadora

Fitxa artística

Gioachino Rossini
Direcció d’escena
David Selvas / La Brutal
Arranjaments i direcció musical
Andreu Gallén
Dramatúrgia
Sergi Pompermayer
Escenografia
Alejandro Andújar
Ajudant de direcció
Norbert Martínez
Vestuari
Maria Armengol
Iŀluminació
Marc Salicrú
Vídeo artista
Joan Rodón i Emilio Valenzuela (dLux.pro)
Iŀlustracions
Coaner Codina
Producció
Gran Teatre del Liceu
Ensemble Conservatori Liceu
Taller

Taller familiar

El taller familiar previ a la funció és gratuït per els abonats i per la resta de públic té un cost de 3€.

Les places son limitades i s’adreça a totes aquelles famílies que disposen d’entrades per a la funció.

Estarà conduït per artistes que tenen vinculació amb aquest títol i us permetrà viure amb més profunditat l'espectacle.

Reservar

La cuina de Rossini