Front Web Petit Liceu 2

A la Sala Gran

Adaptació per al públic infantil de 'Die Zauberflöte' de Mozart

Logo Pett Liceu

L’ocellaire Papageno ens explica les extraordinàries aventures que viu al costat del seu amic, el príncep Tamino. Junts volen rescatar la princesa Pamina, filla de la Reina de la Nit, a qui el malvat Sarastro ha fet presonera.

La darrera òpera que va escriure Mozart és un conte de fades que té una partitura i uns personatges que connecten amb el públic infantil, al qual no deixarà indiferent.

Adaptació per al públic infantil de Die Zauberflöte de Mozart feta per Comediants. Un clàssic del Petit Liceu amb una escenografia llampant i molt atractiva que ja han vist més de 435.000 espectadors.

Durada aproximada
1h 10min

Recomanat
A partir de 6 anys

Un espectacle de:

Logo Liceu Aprèn

Amb el suport de:

Fundació "la Caixa"
Fundació Ferrer Salat Logo Empresa
Fundació Conservatori Liceu

Funcions per a famílies

Tallers familiars. Us oferim l'opció de gaudir d'un taller previ a la funció.

Funcions per a escoles

LaCultivadora

Els centres escolars trobareu tota l'oferta educativa del Gran Teatre del Liceu a la plataforma laCultivadora, des d'on podreu també gestionar les reserves i pagaments.

laCultivadora

Fitxa artística

Wolfgang Amadeus Mozart
Direcció d’escena
Joan Font (Comediants)
Escenografia i vestuari
Joan Guillén
Producció
Gran Teatre del Liceu

Taller familiar

El taller familiar previ a la funció és gratuït per els abonats i per la resta de públic té un cost de 3€.

Les places son limitades i s’adreça a totes aquelles famílies que disposen d’entrades per a la funció.

Estarà conduït per artistes que tenen vinculació amb aquest títol i us permetrà viure amb més profunditat l'espectacle.

Reservar

La petita flauta màgica