Nascut a Avià, va estudiar cant a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), per posteriorment fer perfeccionament a la Musikhochschule de Karlsruhe. A més, està graduat en interpretació teatral per l’Institut del Teatre de Barcelona.

El seu repertori va de Cavalli a Monteverdi, el repertori barroc i també l’òpera contemporània. Al llarg de la seva trajectòria ha cantat en teatres com el Teatro Real de Madrid, Théâtre des Champs-Elysées de París, Staatsoper Unter den Linden, Theater an der Wien, Teatro La Fenice de Venècia, Grand Théâtre de Genève i Wiener Staatsoper.

Aquesta temporada 2021/22 ha tornat a Viena per a interpretar el rol d’Ottone (L’incoronazione di Poppea) dirigit per Pablo Heras-Casado, després del seu debut la temporada anterior en aquest teatre.

També té prevista una gira interpretant el cicle lieder Winterreise, Voce di dio (Il Primo omicidio) a l’Aalto-Musktheater d'Essen i Orlando a la Halle Oper.

Debutà al Gran Teatre del Liceu la temporada 2008/09 amb L’incoronazione di Poppea, i hi ha tornat amb L’enigma di Lea i Agrippina (2018/19), Pierrot Lunaire (2021/22) i Alexina B. (2022/23).

Temporada 2022-23

Alexina B. ( DOCTOR GOUJON / EL DOCTOR / DOCTOR H. / L’ABAT / MONSENYOR / EL JUTGE )